Otevírací doba provozoven o svátcích
23. 12. otevřeno | 24. 12. - 26. 12. zavřeno | 27. 12. - 30. 12. otevřeno | 31. 12. otevřeno do 17:00 | 1. 1. zavřeno
Nejmenší Nissan zaujme nejen originálními tvary karoserie, ale i neuvěřitelně ochotnou dvanáctistovkou a jízdními vlastnostmi motokáry. Skvěle naladěný podvozek je velkou předností.
Mezi nejmenšími vozy Nissan Micra rozhodně nepřehlédnete. Automobil totiž dostal karoserii opravdu originálních tvarů, které padnou do oka především ženám. Jenže toto prohlášení by mohlo být trochu zavádějící. Výborně naladěný podvozek vyhovující i sportovní jízdě totiž nadchne nejednoho muže, zejména v okamžik, kdy zjistí, že malá a celkem lehká Micra s benzinovou dvanáctistovkou dokáže na dálnici prohnat kdejakého Passata. Řidiči větších a dražších vozů pak jen nevěřícně kroutí hlavou. A to je tu ještě sportovně laděná Micra SR s motorem 1.6 16V/81 kW. Tu ale potkáte na trhu s ojetými automobily jen vzácně. Často se neobjevuje ani kupé-kabriolet s elektricky ovládanou střechou z pevných dílců Micra C+C. Tento model pohánějí motory 1.4 16V a 1.6 16V.
Prostor pro posádku nabízí solidní místo vpředu a omezený prostor na zadních sedadlech, i když nutno přiznat, že vzhledem k vnějším rozměrům vozu není místo uvnitř ani zde špatné. Někomu nemusejí vyhovovat menší sedadla postrádající tvarování, které by třeba přispělo k lepšímu vedení těla v zatáčkách. Minusem je plast palubní desky. Sice má zdařilou povrchovou úpravu, ale může se mírně deformovat vlivem slunečního záření. Konkrétně se tak děje v blízkosti přístrojové kapličky, v místech, kde je palubní deska klenutá. Zavazadelník vozidla nabízí objem 231 litrů, u dražších výbav lze objem zavazadelníku upravit na úkor místa na zadních sedadlech. Umožňuje to posuvná zadní lavice.
Základní litrový čtyřválec o výkonu 48 kW platí za úsporný a v městských ulicích zcela vyhovující. Mimo město ve vyšších rychlostech ale ztrácí dech. Proto je nesrovnatelně lepší volbou vynikající dvanáctistovka o výkonu 48 či 59 kW. Potěší úsporným provozem a už ve svém slabším provedení neuvěřitelnou ochotou jít za plynem. Pořekadlo „objem ničím nenahradíš“ se zde ve srovnání se stejně silným litrovým motorem naplňuje dokonale. Do vozidla se dostal také motor 1.4 16V/65 a 71 kW. Ten však potkáte jen výjimečně a vzhledem k vynikajícímu benzinovému motoru 1.2 16V nemá moc význam hledat silnější motorizace. Jelikož jsou nejmenší benzinové motory i úsporné, není velký důvod hledat ani turbodiesely 1.5 dCi od Renaultu, byť platí za excelentní spořílky. Podvozek automobilu zaujme jistým držením jízdní stopy v zatáčkách. K tomu mu dopomáhají kola umístěná prakticky v rozích karoserie. Roztomilý malý vůz se tak na klikatých okreskách ukazuje jako vlk v rouše beránčím.
Velkou předností Nissanu Micra je spolehlivost, zejména pokud jde o benzinové motorizace, které jen někdy zlobí kolísání volnoběžných otáček. Turbodiesely 1.5 dCi jsou totiž náchylnější na opotřebení a potýkají se i s dalšími problémy jako jsou třeba vadné vstřikovače. Známé jsou problémy se stávkujícím imobilizérem, občas se objeví vůz s vůlemi na přední nápravě. Poruchy trápí také originální CD přehrávač.
Test Euro NCAP prodělal Nissan Micra v roce 2003. Za ochranu posádky při nárazu získal čtyři hvězdičky z pěti možných, bezpečnost dětí se v té době ještě samostatně nehodnotila. Ohleduplnost při střetu s chodcem technici Euro NCAP ocenili přídělem dvou hvězdiček z maximálních čtyř.